رویای بسیاری از مردم این است که خانه ای داشته باشیم که به اندازه کافی بزرگ باشد تا بتواند شامل یک اتاق تعویض لباس باشد. یک اتاق کاملا اختصاصی به لباس شخصی به نظر می رسد بسیار هیجان انگیز باشد. اتاق رختکن یک اتاق کاربردی درون یک خانه است و بنابراین باید به طور هدفمند طراحی شده باشد تا مفید و قابل استفاده باشد.

رختکن

چیدمان اتاق رخت کن

مبلمان اتاق از یک طبقه ، یک سقف و قفسه های عمودی تشکیل شده است ، سپس به درخواست مشتری ماژول های لازم اضافه می شود. چیدمان راحت و فشرده کارها به پر شدن کابینت ها یا قفسه ها با تعداد کافی بخش بستگی دارد.

وظیفه طراح قرار دادن قفسه ها و آویزها ، قفسه ها و کشوها به گونه ای است که همه چیز شما در زمان مناسب در دسترس باشد. قفسه های بالایی را می توان با مواردی که برای این فصل مناسب نیستند ، تجهیزات مربوط به مسابقات ورزشی و مسافرت ، چمدان ها را اشغال کرد. بخشهای پایین تر توسط خانه ، روز تعطیل ، کفش های گاه به گاه ، جارو برقی اشغال می شود.

رختکن

این مطلب را نیز از دست ندهید:دیوارکوب و نقش موثر آن ها در دکوراسیون داخلی

چگونه از لوازم جانبی در اتاق رختکن استفاده کنم؟

اگر فضایی وجود داشته باشد، یک آینه لوازم جانبی ضروری برای یک اتاق رختکن است. روشنایی در یک اتاق به همان اندازه مهم است که لوازم جانبی است و بنابراین چیزی است که باید در نظر بگیریم. تفاوت میان روشنایی گرم و خنک نیز سبک اتاق را تعریف می کند.این امکان وجود دارد که در یک آینه یک چراغ نصب شود تا اطمینان حاصل شود هیچ چیز غیرقابل مشاهده می شود.

رختکن

ساخت کانکس رختکن

همانند بسیاری از کاربری ها و سازه های ساخته شده. کانکس رختکن نیز با انواع روش ها و مصالح قابل اجرا بوده که ممکن است بنا به اقتضای کاربرد مشخصات فنی خاصی برای آن از پیش تعیین گردیده و یا بصورت اختصاصی طراحی و تولید شود. همچنین این مصالح در عین گوناگونی و تنوع زیاد همواره نیز در حال به روز رسانی و گسترش هستند.

که محاصل آن قابلیت ها و امکان ساخت سازه های با کیفیت تری می باشد.اما آنچه باید در ساخت کانکس رختکن مورد توجه قرار گیرد مقدار فضای مورد نیاز ، سرانه مصرف کنندگان ، محل احداث و نحوه دسترسی بوده و از بخش های داخلی آن نیز به تعبیه کمد های رختکن یا همان لاکر ها ، تعبیه محل ورود و خروج به داخل سازه ، در صورت نیاز تعبیه سرویس بهداشتی و گاها در مولردی که فعالیت پرسنل ممکن است. دارای آلودگی های شیمیایی یا میکروبی باشد تعبیه حمام برای دوش گرفتن قبل از تعویض لباس امری ضروری بوده. تا این آلودگی ها همراه با لباس پرسنل به بیرون از مجموعه شیوع پیدا نکند.

اتاق رختکن را زیر پله ها نصب کنید

اگر هنوز از طراحی اتاق رختکن برای نصب در فضای خالی زیر پله های راه پله داخلی خود مطمئن نیستید.  نسخه گسترده ای در اختیار شما قرار می گیرد. به عنوان مثال می توانید از فضای ذخیره سازی مدولار استفاده کنید. و اجازه دهید آن را در هر جایی آویزان کرده و کمد لباس مناسب خود را ایجاد کنید!

بعد از ایده های اتاق رخت کن ،اما مشغول کار با فضای کوچکی هستید؟ مبلمان چندمنظوره را انتخاب کنید.مبلمان عثمانی که می‌تواند به عنوان صندلی مورد استفاده قرارگیرد. آینه ای که زیر آن کشودارد،یک میز آرایش با قفسه ایده شماست.

رختکن

استفاده از مبلمان چند منظوره به این معنی است. که می توانید یک اتاق رختکن را حتی در کوچک ترین فضاها فشرده کنید. آن سقا خانه بلااستفاده آن فضای عجیب و غریب در زیر سقف شیب دار این نوع فضای فراموش شده می تواند. با کمک برخی از مبلمان جمع و جور و چند منظوره تغییر شکل یابد.