این سوال که چه مبلی مد می باشد برای بسیاری از شما عزیزان در هنگام خرید مبلمان سوال می باشد مخصوصا برای کسانی که در حال خرید جهیزیه می باشند.

اگر همیشه به دنبال زیبایی و دکوراسیون منزل خود هستید، بدون شک انتخاب مبل یکی از مهم ترین انتخاب های شماست. با خرید مبل، نقطه مرکزی خانه را فراهم کرده اید تا مابقی خانه را متناسب با آن آماده کنید. با انتخاب رنگ و سبک مبلمان، تغییری در دکوراسیون منزل به همان سبک ایجاد خواهید کرد.

مبلی مد

شکی نیست که برخی از مبلمان و اثاثیه منزل جزء اصلی محسوب می شوند و هرگز از مد نمی افتند، اما گاهی اوقات ترندهای جدید چنان محبوب می شوند که برخی از مبلمان قدیمی جذابیت خود را از دست می دهند. با ما همراه شوید تا به سوال اینکه چه مبلی مد است شما را راهنمایی کنیم.

 

چه مبلی از مد نمی افتد؟

 

یکی از مشکلات تولید مبلمان در ایران عدم توجه به سرمایه گذاری در بخش مبلمان خانگی است. کارخانجات مبلمان خانگی ایران آنطور که باید باشند، نیستند. البته ما در تولید و عرضه مبلمان اداری مهارت داریم اما در بخش مبلمان خانگی، حتی در بهترین موارد، نمی توانیم به تیراژ بالایی برسیم.

دلیل چنین امری این است که تولید مبلمان در ایران به صورت کارگاهی انجام می شود و سرعت پایینی دارد امروزه مبلمان منزل به سرعت از مد افتاده است، اما در کشورهایی مانند چین به دلیل مصرف زیاد و بازار تیراژ، مبلمان تولید انبوه می شود و در عین حال کیفیت خود را از دست نمی دهد.

مبلی مد

یکی دیگر از مشکلات مبلمان خانگی فعلی عدم توانایی در طراحی خوب است. در کشورهای خارجی علاوه بر ساختار مبلمان، طراحی پارچه را نیز بر عهده یک طراح است. یعنی برای نوع خاصی از مبلمان، نوع خاصی از پارچه طراحی می‌شود، در حالی که در ایران برای روکش مبل از پارچه های موجود استفاده می شود نتیجه این است که مبل ها از کیفیت پایینی برخوردارند و شبیه به هم هستند.

 

در ایران به دلیل هزینه مضاعف دوخت و پارچه، تقریباً چیزی به نام کاور وجود ندارد. این روکش روی پارچه اصلی متصل به مبلمان حرکت می کند تا در صورت لزوم قابل شستشو یا تعویض باشد.

مبلی مد

چه رنگ مبلی مد است؟

 

رنگ مبلی مد است که همیشه طرفداران زیادی داشته است در ادامه به معرفی آنها می پردازیم:

 

مبل های سفید: یکی از محبوب ترین رنگ ها برای خرید مبلمان رنگ سفید است. رنگ سفید برای دکوراسیون مینیمال استفاده می شود و با استفاده از رنگ سفید نور و زندگی را به دکوراسیون منزل خود می بخشید. رنگ سفید یکی از رنگ هایی است که همیشه برای مد می باشد.

مبلی مد

مبل های قهوه ای: مبل قهوه ای رنگی است که هر فصل طرفدارانی دارد، چون رنگ آن چوبی است به راحتی می توانید آن را با تمام قسمت های منزل خود هماهنگ کنید.

 

رنگ  کرم: از قدیم الایام تا به امروز رنگ کرم یکی از پرفروش ترین رنگ هایی بوده که در بسیاری از جاها استفاده شده است. رنگ کرم خانه شما را زیبا و منحصر به فرد می کند.

مبلی مد

چه مدل مبل هایی از مد افتاده است؟

 

پارچه مبل: اولین گزینه مبلمان پارچه ای با طرح ممتد گل است که در اوایل دهه نود بسیار مد بود اما امروزه دیگر مورد استفاده قرار نمی گیرد. اگر پارچه طرح دار را دوست دارید می توانید از بالش های طرح دار استفاده کنید.

مبلی مد

مبل های صورتی دیگر مد نیستند: مبل های صورتی دیگر محبوب نیستند، اگرچه بسیاری از مبل ها در سال های اخیر رنگ صورتی را در کنار خاکستری دیده اند. این رنگ هنوز هم یکی از بهترین انتخاب ها برای دیوارها و مبلمان اتاق خواب محسوب می شود.

 

ست کردن رنگ مبل با دیوارها مد نیست: به جای خرید و استفاده از مبلمان خود از یک جا و هماهنگی بین دیوارها، سعی کنید هر کدام از وسایل خود را از جای دیگری تهیه کنید و رنگ های متضاد و نامتجانس را برای دیوار و مبل انتخاب کنید.

 

مبلمان حجیم: مبلمان بزرگ با دسته ها و دسته های بزرگ مدت زیادی است که از مد افتاده اند. از مبلمانی با خطوط ظریف و باریک در طراحی آن استفاده کنید. می توانید از کوسن هایی با طرح های سنتی استفاده کنید اما به دنبال رنگ های مدرن و غیرقابل پیش بینی باشید.

مبلی مد

سخن آخر

 

ما در این مقاله سعی کریدم شما را در جهت انتخاب مبل هایی که همیشه روی بورس بوده اند و از مد نخواهند افتاد آشنا کنیم. شما با رعایت کردن نکات ذکر شده می توانید مبلمانی را خریداری نمایید که در عین زیبایی همیشه مد می باشند.