قیمت لوله گالوانیزه

اگر از فعالان حوزه ی صنعت باشید حتما با لوله مانیسمان کاوه آشنایی دارید و می دانید که این لوله یکی از مرغوب ترین و مقاوم ترین انواع لوله مانیسمان می باشد. معمولا افرادی به سراغ این لوله می روند که مقاومت لوله برای آنها اهمیت بسزایی دارد. شرکت کاوه فعالیت خود را از سال 1382 در زمینه ی تولید انواع لوله فولادی آغاز کرد. در حال حاضر این شرکت قادر است تا در طول یک سال 15000 تن لوله بدون درز را به روش کشش سرد و 75000 تن لوله مانیسمان را به روش گرم تولید نماید. محصولات شرکت کاوه بر اساس استانداردهای بین المللی ساخته می شوند و بعد از اینکه کیفیت آنها مورد بررسی قرار گرفت روانه بازار می شوند.

 

لوله مانیسمان کاوه به عنوان عضو جدانشدنی صنعت تاسیسات شناخته می شود. این لوله مانیسمان ، استحکام بالایی دارد و به خوبی در برابر گرما مقاومت می کند. گاهی اوقات در صنعت برای افزایش استحکام و مقاومت لوله ها از فرایند گالوانیزاسیون استفاده می کنند. آیا می دانید گالوانیزاسیون چیست؟ فرایندی است که طی آن لایه ای از فلز zn بر روی سطح لوله ایجاد می شود. این لایه، مقاومت لوله را در برابر خوردگی و زنگ زدگی، گرما و سرما افزایش می دهد. لوله هایی که گالوانیزه می شوند، ماندگاری بالایی دارند. منطقی است که قیمت لوله گالوانیزه با توجه به خصوصیاتی که دارد نسبت به لوله های معمولی بیشتر باشد.

قیمت لوله

کاربردهای لوله مانیسمان کاوه

ویژگی های لوله مانیسمان کاوه باعث شده است تا علاوه بر تاسیسات ساختمانی، در صنایع نفت، خودروسازی، گاز و پتروشیمی هم مورد استفاده قرار بگیرد. این لوله ها برای انتقال نفت و گاز و مواد پالایشگاهی، خطوط شبکه گازرسانی، لوله های گاز شهری و انتقال سیالات پر فشار، سیستم حمل مایعات هیدروکربنی، ذخیره و انتقال گاز هیدروژن به کار می روند. عدم وجود درز جوش در لوله های مانیسمان کاوه باعث شده است که بتوانند دما و فشار بالا را به خوبی تحمل کنند.

 

لوله مانیسمان کاوه چه ویژگی هایی دارد؟

اگر به دنبال خرید یک لوله مانیسمان مقاوم هستید، لوله مانیسمان کاوه می تواند یکی از گزینه های شما باشد. یک لوله بدون درز درجه 1 که می توانید از آن در سیستم های با فشار متوسط و بالا استفاده کنید. لوله مانیسمان کاوه در سایزهای 8-1.2 اینچ و در رده های 20، 40 و 80 تولید می شود. برای ساخت این لوله ها از فولاد فشرده استفاده می شود. طول این لوله ها 6 یا 12 متر می باشد.

 

نحوه تولید لوله مانیسمان کاوه

این لوله ها را با روش نورد گرم تولید می کنند. یعنی ابتدا شمش های فولادی را در ابعاد 6 و 12 متر برش می دهند و سپس تا دمای مشخصی حرارت می دهند. گرما باعث می شود تا شمش ها فرم پذیر شوند. در این مرحله با کمک یک میله نوک تیز داخل شمش های گداخته را سوراخ می کنند. سپس با استفاده از دستگاه مخصوصی به نام الانگاتور، سطح آن را صاف و یکنواخت می کنند. حالا نوبت پرتاب سنبه است. برای اینکه یک سوراخ یکنواخت در سرتاسر لوله ایجاد شود، یک سنبه با طول 12 متر به داخل لوله پرتاب می کنند. پس از انجام عملیات تابگیری، سنبه را بیرون می آورند و تیزی و برندگی ابتدا و انتهای لوله را رفع می کنند. برای اینکه ابعاد لوله کاملا استاندارد باشد، طی فرایندی ضخامت لوله را کاهش می دهند. در ادامه برای کاهش دمای لوله، آن را از تونل پاشش آب سرد عبور می دهند. پس از برشکاری، کونیک و صاف کردن ابتدا و انتهای لوله و در برخی موارد پولیش، آن را بسته بندی می کنند. اکنون کاملا با پیچیدگی فرایند تولید لوله آشنا شدید. حالا باید به سراغ مراکز فروش لوله مانیسمان کاوه بروید.

لوله

فروشنده لوله مانیسمان کاوه

مشتریانی که به دنبال خرید یک لوله مانیسمان مقاوم داخلی هستند، حتما به سراغ لوله مانیسمان کاوه می روند. اگر شما هم جزء این دسته افراد هستید می توانید برای خرید لوله ی موردنظر خود با شرکت ماهان صنعت تماس بگیرید. این شرکت، سال هاست که در زمینه عرضه و فروش انواع لوله و اتصالات فعالیت می کند. ماهان صنعت ، سفارش های مشتریان خود را در سریع ترین زمان ممکن برای آنها ارسال می کند. فرقی نمی کند در کدام شهر یا منطقه از کشور باشید فقط کافی است تا از طریق تلفن با کارشناسان ماهان صنعت در ارتباط باشید. اگر سوال یا ابهامی در زمینه خرید انواع لوله و اتصالات داشتید می توانید با استفاده از مشاوره رایگان این شرکت پاسخ خود را دریافت نمایید.

تمامی محصولاتی که توسط این مجموعه به فروش می رسند، از کیفیت بالایی برخوردار هستند و استانداردهای لازم برای استفاده در صنایع مختلف را دارند. بنابراین با خیال راحت خرید خود را انجام دهید.

با استفاده از روش های زیر می توانید با کارشناسان ماهان صنعت در ارتباط باشید.

هنگام خرید لوله مانیسمان کاوه، حتما می خواهید اطلاعات کاملی در مورد قیمت آن داشته باشید. باید بدانید که قیمت لوله مانیسمان تحت تاثیر عوامل مختلفی مانند هزینه مواد اولیه، میزان عرضه و تقاضا، نوسانات نرخ ارز، هزینه های حمل و نقل، ابعاد، ضخامت و … می باشد.

 

سخن پایانی

لوله های مانیسمان به دلایل خواص ویژه ای که دارند، در صنایع مختلفی به کار می روند. یکی از بهترین و مقاوم ترین انواع لوله مانیسمان موجود در بازار، لوله مانیسمان کاوه است. ویژگی های منحصر به فرد این لوله باعث شده تا به عنوان لوله مانیسمان درجه یک شناخته شود. لوله های مانیسمان، انعطاف پذیری بالایی دارند و میزان بازدهی را افزایش می دهند. علاوه بر این، شکل پذیری مناسبی دارند و به آسانی ماشینکاری می شوند. از دیگر ویژگی های این لوله ها می توان به وزن مناسب و استحکام کششی بالای آنها اشاره کرد. با این وجود حتما به اهمیت لوله های مانیسمان پی برده اید. بنابراین اگر تصمیم به خرید لوله و اتصالات دارید، سری به ماهان صنعت بزنید.