برای ایجاد تغییراتی مدرن، سریع و چشم‌نواز استفاده از سقف باریسول ایده‌ی جذابی است، اما قبل از هر اقدامی به دانش آن نیاز داریم، پس بهتر است با این سوال شروع کنیم که سقف باریسول چیست و چه مزایایی دارد؟ بعد با انواع آن و کاربرد هرکدام آشنا شویم، در ادامه با قیمت سقف باریسول و انواع پرکاربرد آن ها برای آشپزخانه و سرویس‌های بهداشتی آشنا می‌شویم.

سقف باریسول، وقتی اعتبار یک شرکت جایگزین نام محصول می‌شود.

شرکت باریسول در صنعت تولید سقف کاذب، نامی معتبر است و گاهی بعضی از محصولات سقف کاذب با نام باریسول شناخته می‌شود. به همین خاطر ممکن است گاهی تصور شود که سقف کشسان با سقف باریسول تفاوت دارد، اما این طور نیست.

سقف باریسول

دنیای معماری داخلی، بدون سقف‌های کاذب زیبایی ناقصی دارد و نمی تواند کامل باشد، این پدیده‌های جذاب، یکی از تولیدات مهمی هستند که محیط یک خانه، اداره یا حتی مکان مفرحی مانند استخر را به قبل و بعد خود تقسیم می کنند. تقریبا بدون آن‌ها هر فضایی ناقص است، هرقدر یک محیط آراسته و دقیق چیده شده باشد و برای آن هزینه کرده باشید اما در آخر سقف یک محیط است که حرف آخر را می‌زند. سقف‎‌های کاذب تولید شرکت باریسول با ویژگی‌های بی‌نظیرشان، محصولی فراتر از یک سقف ساده هستند. ما در این مطلب قصد داریم به معرفی انواع سقف باریسول بپردازیم تا با تمام گزینه‌های پیش رویتان بهتر آشنا شوید.

سقف باریسول کشسان

سقف باریسول کشسان، زیر سقف اصلی محیط نصب می‌شود و به عنوان نوعی از سقف کاذب شهرت دارد، اما چرا این محصول فراتر از یک سقف ساده و نمادین است؟ سقف‌های گچی را به یاد بیاورید؟ بعد از مدتی، گرد و غبار، نشتی و زنگ‌زدگی به عاملی منفی برای محیط تبدیل می‌شد و در کنار آن هیچ امکانی برای خلاقیت، نورپردازی یا حتی جلوگیری از صدای مزاحم  نداشتید. اینجاست که نصب و استفاده از سقف‌های کاذب یا سقف باریسول ضرورت پیدا می‌کنند به ویژه آنکه این محصولات مزایای زیادی در کنار زیبایی ارائه می‌دهند مانند ایمنی، امکان نورپردازی و تصویرسازی، بهداشتی برای تنفس بهتر و هارمونی کامل با دکوراسیون محیط.

سقف باریسول

سقف باریسول از چه چیزی ساخته شده؟

سقف باریسول از پارچه‌ای نازک با ضخامت چند میلی‌متری ساخته شده است، این پارچه‌ی شگفت‌انگیز جادویی ترکیبی نابرابر از پی‌وی‌سی، پلاستیک، زینک اکساید و کلر است. خاصیت کشسانی و ارتجاعی آن به قدری محبوب است که عملا با همین نام شناخته می‌شوند سقف‌های کشسانی یا سقف باریسول کشسان.

وقتی به مشتریان این نوع سقف‌ها گفته می‌شود که وزنی بیش از صد کیلوگرم را می تواند تحمل کند و در برابر خرابی، نشتی آب و ترکیدگی لوله‌های تاسیساتی مقاوم است، تصور می کنند با سازه‌ای سنگین روبه رو خواهند بود که وزن ساختمان را افزایش می‌دهد یا قرار است یک سطح فولادی بزرگ را زیر سقف گچی نصب کنیم اما در حقیقت این‌طور نیست. وزنی بسیار سبک و قابل حمل دارند و همین موضوع سبب شده نصب آن ساده و سریع باشد البته برای افراد متخصص و حرفه‌ای نه هر کسی.

 

چرا باید یک سقف باریسول را انتخاب کنیم؟

مقایسه‌ی عادلانه‌ای نیست، سقف‌های گچی به مرور زمان دچار فرسودگی می‌شوند و در نهایت محض تنوع، میتوان با برش‌های گچکاری چند المان به آن اضافه کرد هرچند که دوامی ندارند. سقف باریسول دست شما را،  همیشه و در هر زمان برای تنوع و خلاقیت باز می‌گذارد.

مزایای سقف باریسول کشسان:

  • نورپردازی و نصب و اجرای انواع سیستم‌های روشنایی دلخواه
  • ایمنی در برابر حوادثی مانند ترکیدگی لوله‌ها و نشتی آب و رطوبت
  • تنوع فوق‌العاده بالا با امکان چاپ تصاویر دلخواه، سه‌بعدی و فانتزی
  • عایق صدا و کاملا آکوستیک
  • فرم پذیری عالی برای هر سطحی بدون محدودیت اجرایی
  • کاهش هدررفت انرژی محیط
  • قابلیت شستشو با یک دستمال مرطوب و آب
  • ضدآب و ضد بخار
  • مقاوم در برابر فشار ریزش سقف اصلی
  • بازتاب مناسب و یکدست نور طبیعی در محیط
  • تنظیم ارتفاع سقف و پنهان کردن قسمت‌های آسیب دیده در سقف یا دیوار
  • نظم‌بخشی و هارمونی محیط
  • عاری از آلودگی و تولید گرد و غبار و جذب آلودگی‌های محیطی
  • نسوز و مقاوم در برابر حرارت و آتش‌سوزی
  • عمر و ماندگاری بیشتر از ده سال
  • قابلیت بازیافت صد در صدی
  • تعمیر و نگهداری آسان
  • مناسب برای سقف و دیوار انواع فضاهای تجاری، مسکونی، اداری، استخر و سرویس‌های بهداشتی و اتاق عمل و مراکز بهداشتی
  • امکان تلفیق با انواع سقف‌های شیشه‌ای، گچی، کنفی و طراحی‌های مختلف دکوراسیون داخلی و غیره

سقف باریسول

انواع سقف باریسول

تنوع یکی از ویژگی‌های اصلی سقف‌های کشسانی است، انواع سقف باریسول و مزایای جذابشان هیچ اما و اگر و محدودیتی برای کاربران ایجاد نمی‌کند و با هر نوع سلیقه و بودجه‌ای می‌توان با استفاده از سقف باریسول ساده  به راحتی انتخابی مقرون به صرفه و هوشمندانه داشت.

هرکدام از آن‌ها، با توجه به نیاز محیط و سلیقه‌ی کاربران به فضا زیبایی می‌بخشند، تنها نکته‌ای که کاربران باید درهنگام انتخاب و نصب باید بیشتر مدنظر قرار دهند این است که اجرای انواع باریسول سقف باید توسط تیم متخصص و ماهر انجام گیرد چراکه استفاده از سیستم روشنایی نامناسب با آن یا ضربه‌ی اجسام تیز به این نوع سقف‌ها سبب خسارت می‌شود که به سختی قابل جبران است.

در ادامه به اختصار به معرفی انواع سقف باریسول می‌پردازیم تا با انواع آن‌ها آشنایی داشته باشید:

  • سقف باریسول مات

سقف باریسول مات، کم ترین بازتاب نور را دارد و در طیف وسیعی از رنگ و متراژهای مختلف تولید و عرضه می‌شود و اگر در مکان مناسب اجرا شود می تواند فضایی دنج، صمیمی و دلنشین خلق کند. سقف باریسول مات برای محیط‌هایی چون سالن کنفرانس، سالن سینما،سالن‌های ورزشی و رستوران‌ها و کافه‌ها مناسب است و در خلق یک تجربه‌ی مثبت برای مشتری نقش دارند.

سقف باریسول

نوع دیگری از آن‌ها، با نام سقف باریسول نیمه مات شناخته می‌شود و تک رنگ است و با قابلیت شبیه‌سازی نور طبیعی بیشتر برای فضاهای اداری و صنعتی استفاده می‌شود.

  • سقف باریسول کهکشانی

سقف باریسول کهکشانی در دو نوع طراحی و اجرا می‌شود، دسته‌ی اول با چاپ تصاویر مرتبط با کهکشان اجرا می‌شوند‌ و دسته‌ی دوم با استفاده از یک سقف باریسول مشکی و نورپردازی‌های نقطه‌ای که به نوعی شبیه‌سازی کهکشان خواهد بود

سقف باریسول

  • سقف باریسول لاکر یا آینه ای

سقف باریسول لاکر یا آینه‌ای حداکثر بازتاب نور را دارد و برای محیط‌های چون استخر و فضاهای تفریحی بهترین گزینه است، ضدبخار و رضوبت است و باتوجه به اینکه کلر و زینک اکساید بخشی از مواد سازنده‌ی سقف باریسول است، برای مکانهایی چون استخر یا حمام و سرویس‌های بهداشتی کاملا بهداشتی و ایمن است و باتوجه به اینکه نور را به بهترین شکل ممکن بازتاب می‌دهد با ایجاد خطای دید، به بزرگتر دیده شدن فضا و افزایش ارتفاع سقف نیز کمک می‌کند.

  • سقف باریسول ترنسپرنت

سقف باریسول ترنسپرنت یا سقف کشسانی شفاف، بیشترین میزان عبور نور را دارد و پارچه‌ای سفیدشیری یا دوغی رنگ است و بیشتر برای فضاهای رستورانی، مراکز تجاری و فروشگاه‌ها استفاده می‌شود و با توجه به اینکه انعکاس نور بسیار کم است باید سیستم روشنایی متناسب به آن طراحی شود.

  • سقف باریسول سه بعدی

سقف باریسول سه بعدی، یکی دیگر از گزینه‌های محبوب مشتریان است، اگر به دنبال یک هدیه‌ی منحصر به فرد برای فرزندتان هستید، در انتخاب و اجرای سقف باریسول سه بعدی شک نکنید، تا به منبع الهامی برای قوه‌ی تخیل فرزندتان تبدیل شود. در این مدل با استفاده از چاپ تصاویر و اجرای مخصوص و خطای دید سقفی سه بعدی چشم نوازی ساخته می‌شود.

کاربرد سقف باریسول

طیف کاربرد سقف باریسول گسترده و وسیع است، بسته به نیازی که هر محیط دارد و طیف افرادی که در آن جا ساکن هستند یا به آن رفت و آمد دارند می‌تواند متفاوت باشد و دست شما همواره برای خلاقیت و تنوع در دکوراسیون و هارمونی‌های جذاب باز باشد. از طرفی قابلیت چاپ تصاویر متناسب با فضا و هویت بصری محیط سبب می‌شود که سقف باریسول به یکی از مکمل‌های زیبایی بخش تبدیل شود و فراتر از یک سقف ساده باشد.

سقف باریسول آشپزخانه

یکی از محیط‌های مهم در هر خانه‌ای آشپزخانه است و سقف باریسول آشپزخانه را به محیط بهتری برای آشپزی و غذاخوردن تبدیل می‌کند، آنتی باکتریال است و به مرور زمان با آلودگی‌های ناشی از پخت و پز مواد غذایی از بین نمی‌رود. با خیالی آسوده می توان هر زمان که بخواهید آن را به سادگی تمیز کنید، تصاویر محبوبتان را بر روی آن چاپ کنید و با استفاده از یک سیستم روشنایی مناسب فضایی دلنشین و گرم خلق کنید تا اعضای خانواده در کنار هم از غذاخوردن لذت ببرند.

سقف باریسول سرویس بهداشتی

تمیز بودن و جلوگیری از رطوبت، یکی از معیارهای مهم برای تمام سرویس‌های بهداشتی است، سقف باریسول سرویس بهداشتی‌های خانه‌ها یا مراکز تجاری را همواره از آلودگی ناشی از رطوبت، بخار حفظ می‌کند چون کلر یکی از مواد سازنده‌ی آن‌ها است و با استفاده از آن‌ها می توان محیط بهتری ساخت که حس تمیزی به مخاطب القا شود و دیگر سرویس بهداشتی یک محیط کلیشه‌ای نباشد.

سقف باریسول

سقف باریسول اتاق خواب

در آخر روز به کجا پناه می‌بریم؟ بله اتاق خواب، البته اگر سروصدای همسایه‌مان و دیوار‌های نازک‌تر از پر کاه بگذارند. سقف باریسول اتاق خواب را به بهترین و محبوب‌ترین مکان برای شما تبدیل می‌کند، چون عایق صدا است و کاملا آکوستیک عمل می‌کند، از هدر رفت انرژی جلوگیری می‌کند و با استفاده از یک روشنایی مناسب و چاپ تصاویری دلخواه، مکان بهتری برای خواب و استراحت خواهد بود.

قیمت سقف باریسول

قیمت سقف باریسول نمی تواند یک عدد مشخص باشد علت چیست؟ بر روی قیمت فاکتورهای مهمی تاثیر دارند، از جمله نفوذپذیری نور، متراژ فضای موردنظرتان، شرکت سازنده‌ی آن برای مثال باریسول یکی از برند‌های مطرح و مهمی است که به تنهایی روی قیمت اثرگذار است، هزینه‌های اجرا و نصب، کیفیت ساخت سقف، طرح و الگوهای سقف و غیره.

همه‌ی این عوامل، بر روی قیمت سقف باریسول تاثیرگذار هستند و باید در هنگام انتخاب آن مدنظر قرار دهید، تیم توسعه افراز هوراد بستری آنلاین و در دسترس فراهم کرده است تا همه‌ی افراد و سازمان‌ها در تمام نقاط کشور به سادگی پرکردن یک فرم تماس بر روی سایت و ” قسمت تماس با ما” به کارشناسان و تیم باتجربه توسعه افراز هوراد دسترسی داشته باشند.

اگر برای اجرا و نحوه‌ی قیمت گذاری ابهامی دارید، می‌خواهید به بهترین و مرغوب ترین پارچه‌های سقف کشسان و برند باریسول دسترسی داشته باشید یا به یک تیم باتجربه و ماهر نیاز دارید، کافی است با شماره‌های درج شده بر روی وب سایت تماس بگیرید.

سقف می تواند منبع خلاقیت باشد… .

در این مطلب با عنوان سقف باریسول چیست و چه مزایایی دارد؟ یکی از بهترین و معروف‌ترین برندهای تولید کننده سقف کشسان یعنی برند باریسول را معرفی کردیم که نام آن گاهی به اشتباه جایگزین سقف کشسان شده است و این به تنهایی برای کیفیت و اعتبار این برند کافی است.

زیبایی و تنوع، ایمنی و کارایی از ویژگی‌های برجسته‌ی سقف کاذب است و با انواع طرح و رنگ همیشه می‌توانند منبع خلاقیت باشند و به ایجاد فضاهایی دلنشین و چشم نواز کمک کنند. شما به یک تیم با تجربه و ماهر نیاز دارید تا به شما در خلق فضای دلخواه تان کمک کنند.

اگر می‌خواهید از پروژه‌های مختلف اجرا شده، ایده بگیرید یا به دنبال طرح خاصی می‌گردید به قسمت “پروژه‌ها” وب سایت سر بزنید تا با آخرین کارهای اجرا شده‌ی تیم توسعه افراز هوارد آشنا شوید.