روشویی کابینتی جزو المان‌های اصلی در سرویس بهداشتی است که باید با توجه به دکوراسیون محیط انتخاب شود تا نمای خوبی داشته باشد. رنگ روشویی کابینتی در زیبایی آن تاثیر بسزایی دارد و شما می‌توانید با انتخاب رنگ‌های شیک و به‌روز جلوه این لوازم را دو چندان کنید. رنگ‌های روشن و خنثی مثل سفید و طوسی با هر دیزاینی به خوبی ست می‌شوند.

این طیف رنگی محیط را بزرگتر نشان‌می‌دهد به همین دلیل برای انتخاب گزینه بهتری است. برای داشتن یک سرویس بهداشتی شیک و لاکچری ترکیب رنگ مشکی و طلایی هم می‌تواند انتخاب خوبی باشد. تنوع طرح و رنگ در این روشویی‌ها زیاد است و مشتریان می‌توانند بدون محدودیت انتخاب خود را انجام دهند.

آشنایی با انواع رنگ استفاده شده در روشویی کابینتی

تولید کنندگان برای رنگ آمیزی روشویی کابینتی از متریال‌های مختلفی استفاده می‌کنند. کیفیت رنگ مصرف شده برای این کار در قیمت روشویی کابینتی تاثیر مستقیم دارد‌. هدف از رنگ‌ آمیزی این لوازم زیبا سازی و ایجاد یک لایه محافظ روی آنها است. رنگ روشویی کابینتی نمونه‌های مختلفی دارد که در اینجا به آنها اشاره می‌کنیم:

·      رنگ پلی اورتان

روشویی کابینتی در محیط مرطوب قرار می‌گیرد؛ بنابراین باید رنگی روی آن استفاده شود که کیفیت لازم را داشته باشد و در مجاورت رطوبت و آب دچار افت کیفیت شود. رنگ پلی اورتان بهترین انتخاب است و می‌تواند یک لایه محافظ روی روشویی کابینتی ایجاد کند.

این رنگ دو جزئی است و از ترکیب رزین پلی اورتان و رنگ دانه تشکیل شده که مقاومت بالایی در برابر شوینده‌های شیمیایی دارد. پلی اورتان یک پوشش زیبا و جذاب روی روشویی ایجاد می‌کند و به سرعت هم خشک می‌شود. در برابر سایش و اشعه خورشید دوام خوبی دارد و با قدرت چسبندگی بالا روی سطح مورد نظر قرار می‌گیرد.

برای مصرف این رنگ باید آن را با هاردنر و تینر ترکیب کنید. رنگ روشویی کابینتی که از جنس پلی اورتان باشد طول عمر بیشتری هم دارد. رنگ رقیق شده تمام سطح روشویی را پوشش داده و باعث جذابیت آن شده‌ است.

·      رنگ متالیک

این رنگ ترکیبی از رزین پلی اورتان و اکلیل است که روی کار بیشترین جلوه را دارد. براقیت و درخشندگی رنگ به خوبی قابل مشاهده است و می‌تواند توجه شما را جلب کند. برای افرادی که به دکورهای پر زرق و برق علاقه دارند استفاده از رنگ متالیک روی روشویی می‌تواند گزینه مناسبی باشد. روشویی کابینتی ساده به کمک این رنگ جلوه بیشتری پیدا می‌کند.

برای استفاده از رنگ متالیک باید آن را با کیلر، پودر اکلیلی و تیتر ترکیب کنید. نسبت آن‌ها باید کاملا مشخص باشد تا رنگ پوشش‌دهی لازم را داشته باشد. متنوع بودن رنگ روشویی کابینتی متالیک باعث شده تا مشتریان انتخاب‌های زیادی داشته باشند.

براق بودن این رنگ باعث شده تا بیشتر از نمونه‌های دیگر مورد استقبال قرار بگیرد. کیلر یک لایه بی رنگ و شفاف روی کابینت ایجاد می‌کند و زمان خشک شدن آن بستگی به دمای محیط و ضخامت لایه دارد. روشویی کابینتی ساخته شده با این رنگ جلوه خوبی به محیط می‌بخشد.

انتخاب بهترین رنگ روشویی کابینتی برای سرویس بهداشتی

سرویس بهداشتی دکوری متفاوت دارد و شما برای دیزاین این محیط باید لوازم را با جنس و رنگ مناسب انتخاب کنید. استفاده از ورق‌های pvc باعث شده تا این روشویی‌های رنگی کیفیت بالاتری داشته باشند؛ زیرا این ورق ضد آب است. با انتخاب بهترین رنگ می‌توانید زیبایی محیط را دو چندان کنید.

برای ست کردن رنگ روشویی کابینتی با سایز لوازم باید ابتدا به متراژ سرویس بهداشتی توجه کنید. توجه به ایجاد هارمونی در این فضا اهمیت بسزایی دارد و کمک می‌کند تا محیط‌های کوچک جلوه بزرگتری داشته باشند.

·      رنگ‌‌ های روشن

رنگ سفید از رنگ‌های روشن و پرطرفدار است که با هر محیطی به خوبی ست می‌شود. با انتخاب رنگ سفید فضا جلوه بزرگتری پیدا می‌کند. این رنگ پر طرفدار با قرار گرفتن کنار رنگ‌های دیگر جلوه خوبی به آنها می‌بخشد.

تقاضا برای این رنگ زیاد است و همین امر زمینه را برای تولید بیشتر آن فراهم کرده است. برای محیط‌های کوچک رنگ روشن بهترین گزینه است و در بزرگتر نشان دادن فضا تاثیر بسزایی دارد.

اگر سرویس بهداشتی پنجره و نور طبیعی ندارد با انتخاب رنگ روشن می‌توانید نور مصنوعی را به راحتی منعکس کنید و باعث روشن‌تر شدن فضا شوید. روشن بودن رنگ روشویی کابینتی باعث شده تا شما آلودگی را به راحتی مشاهده کنید. این روشویی با کاشی و سرامیک ست شده و حس پاکیزگی را به مصرف کنندگان منتقل می‌کند.

·      رنگ ‌هایی با تناژ طوسی

طوسی جزء رنگ‌های خنثی است که شما می‌توانید برای انتخاب روشویی کابینتی از آن استفاده کنید. در دکوراسیون‌های جدید این رنگ طرفداران زیادی دارد و مصرف کنندگان آن را با تم رنگی روشن و تیره انتخاب می‌کنند.

رنگ‌هایی که طیف طوسی و خاکستری دارند حس خنک بودن را به بیننده منتقل می‌کنند به همین دلیل برای سرویس بهداشتی گزینه مناسبی هستند. روشویی‌های ساخته شده با این رنگ به راحتی با هر محیطی ست می‌شوند. قرار گرفتن رنگ طوسی کنار سفید یک ترکیب رنگ جذاب را خلق می‌کند.

طوسی بودن رنگ روشویی کابینتی باعث شده تا کنار لوازم دیگر جلوه بیشتری داشته باشد. برای داشتن یک سبک خاص در سرویس بهداشتی می‌توانید روشویی طوسی را کنار لوازم چوبی هم قرار دهید. با قرار دادن وسایل زرد و صورتی کنار طوسی می‌توانید یک سرویس بهداشتی متفاوت داشته باشید.

·      طرح چوب

رنگ دیگری که انتخاب آن برای روشویی باعث تغییراتی اساسی در سرویس بهداشتی می‌شود رنگ چوب است. این رنگ پر طرفدار طیف‌های متنوعی دارد و شما می‌توانید با توجه به سلیقه و نیاز خود رنگ مناسب را انتخاب کنید.

روشویی کابینتی که از جنس pvc ساخته می‌شود رنگ‌های متنوعی دارد و می‌تواند تمام سلیقه‌ها را با خود همراه سازد. طرح چوب با رنگ‌های تیره و روشن به خوبی ست می‌شود و می‌تواند فضایی جذاب را خلق کند. مهمترین مزیت استفاده از چوب ست کردن راحت آن با لوازم دیگر است.

رنگ روشویی کابینتی که طرح چوب باشد کاملا خاص است و می‌تواند تغییراتی اساسی را در محیط ایجاد کند. این رنگ هیچ وقت قدیمی نمی‌شود و در مقابل رطوبت هم دوام زیادی دارد. برای ایجاد یک هارمونی چشم نواز رنگ چوب می‌تواند بهترین گزینه باشد. این روشویی‌ها باید ضد آب باشند تا به مرور زمان پوسیده نشوند.

·      رنگ ‌های تیره

مشکی، زغالی و سرمه‌ای رنگ‌های تیره‌ای هستند که شما برای انتخاب روشویی کابینتی می‌توانید از آنها استفاده کنید. برای داشتن فضایی لوکس و مدرن باید رنگ‌های تیره را کنار لوازم براق قرار دهید. برای نورپردازی باید ترکیب رنگی خاص داشته باشید و رنگ مشکی را با سفید و طلایی استفاده کنید.

به کمک آینه‌های بزرگی که روی روشویی قرار می‌دهید می‌توانید نور را به خوبی منعکس کنید. این بهترین رنگ روشویی کابینتی است که با هر فضایی به خوبی ست می‌شود. برای بزرگترین شدن فضا می‌توانید رنگ‌های روشن را با این رنگ‌های تیره ترکیب کنید.

قرار گرفتن رنگ تیره کنار لوازم قرمز و اکسسوری‌های طلایی محیطی سلطنتی را ایجاد می‌کند و باعث خاص شدن فضای سرویس بهداشتی می‌شود. رنگ‌های تیره طیف متنوعی دارند و شما می‌توانید با توجه به نیاز و سلیقه‌ای خود آنها را انتخاب کنید.

·      رنگ‌ سبز

علاقه‌مندان به رنگ سبز می‌توانند روشویی کابینتی با این رنگ داشته باشند و تغییراتی محسوس را در سرویس بهداشتی ایجاد کنند. استفاده از این رنگ خاص باعث شده تا شما فضایی کاملا طبیعی الهام گرفته از طبیعت داشته باشید. اکسسوری‌های انتخاب شده با این رنگ به خوبی با هر محیطی ست می‌شوند.

اگر رنگ روشویی کابینتی سبز باشد می‌تواند به آرامش روح و روان کمک کند و حس نشاط و سرزندگی را به فرد منتقل کند. برای تداعی محیطی طبیعی می‌توانید رنگ سبز را با لوازم چوبی ست کنید. استفاده از وسایل سفید در کنار روشویی سبز در لطافت فضا تاثیر بسزایی دارد. بهتر است رنگ سبز را به صورت ملایم استفاده کنید تا هیچ وقت تکراری نشود.

·      رنگ ‌های شاد

زرد و قرمز و نارنجی رنگ‌های شادی هستند که طرفداران مختص به خود را دارند. امروزه بیشتر افراد دوست دارند تا با رنگ‌های شاد تغییراتی اساسی را در دکور سرویس بهداشتی خود ایجاد کنند. این رنگ‌ها انرژی زیادی را منتقل می‌کنند و با قرار گرفتن در کمتر رنگ‌های دیگر دیزاینی شیک را خلق می‌کنند.

شاد بودن رنگ روشویی کابینتی باعث شده تا فضایی روشن و جذاب داشته باشید. این رنگ‌ها هیچ وقت قدیمی نمی‌شوند و به دلیل تنوع بالایی که دارند می‌توانند تمام سلیقه‌ها را به خوبی پوشش دهند. برای اینکه محیط شلوغ و خسته کننده نباشد نیاز است تا در کنار رنگ‌های شاد از طرح‌های ساده و خنثی هم بهره ببرید.

ست کردن رنگ روشویی کابینتی با محیط

ست کردن رنگ روشویی با سایر لوازم استفاده شده در سرویس بهداشتی اهمیت بسزایی دارد و مانع از درهم ریختگی محیط می‌شود. اگر رنگ‌ها به درستی کنار هم قرار نگیرند شما محیطی خسته کننده خواهید داشت. در دکوراسیون سرویس بهداشتی لوازم مختلفی مورد استفاده قرار می‌گیرد که مهمترین آنها روشویی کابینتی است.

اگر فضای سرویس بهداشتی کوچک است با انتخاب رنگ‌های روشن می‌توانید فضا را بزرگتر نشان دهید. برای این کار رنگ‌های روشن و خنثی اولویت قرار می‌گیرند. رنگ روشویی کابینتی تاثیر بسزایی در رنگ سایر لوازم دارد. برای اینکه فضایی جذاب داشته باشید می توانید رنگ‌های تیره و گرم را استفاده کنید.

برای نورپردازی و روشن‌تر شدن سرویس بهداشتی می‌توانید از رنگ‌های شاد و روشن استفاده کنید که نور را به خوبی منعکس می‌کنند. ترکیب کردن رنگ‌ها در این محیط کوچک اهمیت بسزایی دارد و کمک می‌کند تا شما فضایی شیک و مدرن داشته باشید. رنگ‌های براق در انعکاس نور و جذابیت محیط نقش بسزایی دارند به همین دلیل استفاده از آنها پیشنهاد می‌شود.

اگر به رنگ‌های تیره علاقه دارید بهتر است آنها را با کمی طلایی و سفید ترکیب کنید تا جلوه بهتری داشته باشند. رنگ‌های خنثی با لوازم دیگر به خوبی ست می‌شوند و اگر قصد تغییر دکور در سرویس بهداشتی را داشته باشید می‌توانید مجدد از آنها استفاده کنید.

رنگ روشویی کابینتی چه اهمیتی دارد؟

امروزه رنگ روشویی کابینتی اهمیت بسزایی دارد؛ چرا که رنگ در طراحی دکوراسیون نقش بسزایی را ایفا می‌کند. تنوع بالای رنگ باعث شده تا مشتریان بتوانند متناسب با متراژ و رنگ سرویس بهداشتی روشویی مناسب را انتخاب کنند. در زیبایی روشویی جنس و رنگ تاثیر بسزایی دارد.

اگر رنگ روشویی با رنگ سایر لوازم ست باشد قطعا شما دکوری جذاب و شیک خواهید داشت که هیچ وقت قدیمی نمی‌شود. رنگ علاوه بر براقیت و درخشندگی باید کیفیت لازم را هم داشته باشد؛ زیرا روشویی در فضایی مرطوب است و دچار پوسیدگی می‌شود. رنگ به صورت یک لایه محافظ سطح روشویی را پوشش داده و مانع از خوردگی و پوسیدگی آن می‌شود.

روشویی‌های براق در انعکاس نور نقش بسزایی دارند و به نورپردازی در سرویس بهداشتی کمک زیادی می‌کنند. رنگ روشویی کابینتی از این جهت مهم است که می‌تواند تغییراتی اساسی را در دکور سرویس بهداشتی ایجاد کند. هر چه کیفیت رنگ روشویی بالاتر باشد قیمت آن هم افزایش پیدا می‌کند. استفاده از رنگ‌های مرغوب نه تنها طول عمر روشویی را افزایش می‌دهد؛ بلکه در قیمت آن هم تاثیر مستقیم دارد.

هنگام خرید باید به نوع رنگ و کیفیت آن توجه داشته باشید تا روشویی به مرور زمان دچار تغییر رنگ نشود. استفاده از دستگاه‌های پیشرفته برای رنگ‌ آمیزی باعث شده تا سطح روشویی به طور کامل آغشته به رنگ شود و یک لایه محافظ روی آن قرار بگیرد.

ویژگی روشویی کابینتی pvc

روشویی کابینتی pvc به دلیل ضد آب بودن و داشتن رنگ ثابت بیشتر مورد استقبال مشتریان قرار گرفته است. این روشویی ویژگی‌هایی دارد که در اینجا به آنها اشاره می‌کنیم:

  • طرح و رنگ روشویی کابینتی pvc کاملا متنوع است و می‌تواند تمام سلیقه‌ها را با خود همراه سازد. مشتریان می‌توانند بدون محدودیت رنگ دلخواه خود را انتخاب کنند.
  • این روشویی در برابر حرارت و گرما کاملا مقاوم است و دچار افت کیفیت نمی‌شود.
  • براق و درخشان بودن روشویی باعث شده تا جلوه خاصی به سرویس بهداشتی ببخشد.
  • این محصول ضد آب است و در مقابل رطوبت به هیچ وجه پوسیده نمی‌شود.
  • نسبت به چوب و ام دی اف وزن کمتری دارد و همین چگالی کم حمل و نقل و نصب آن را آسان‌تر کرده است.
  • این روشویی به راحتی تمیز می‌شود و شما می‌توانید به کمک یک دستمال نرم و مواد شوینده لکه‌ها را از روی آن پاک کنید.
  • از ویژگی‌های دیگر روشویی کابینتی می‌توان به مناسب بودن آن برای سرویس بهداشتی کوچک و بزرگ اشاره کرد.

سخن پایانی

رنگی که برای روشویی کابینتی انتخاب می‌کنید باید متناسب با رنگ سایر لوازم و المان‌های موجود در سرویس بهداشتی باشد تا شما بتوانید یک دکور جذاب و مدرن داشته باشید. سایت الگانته کابین محصولاتی زیبا و با‌کیفیت را به مشتریان ارائه می‌کند و مصرف کنندگان می‌توانند رنگ روشویی کابینتی را با توجه به نیاز و سلیقه‌ای و بودجه خود انتخاب کنند.

تنوع محصولات در این فروشگاه اینترنتی زیاد است و کاربران می‌توانند بدون محدودیت خرید را انجام دهند. برای انتخاب رنگ‌های باکیفیت می‌توانید از مشاوره رایگان کارشناسان نهایت استفاده را ببرید.