پرده زبرا یکی از پرطرفدار ترین انواع پرده های مدرن هست.  توی این مطلب مزایای مهم پرده زبرا ساده رو بهتون میگیم تا موقع خرید کمکتون کنه. علاوه بر این یک مرکز معتبر فروش پرده زبرا رو بهتون معرفی میکنیم که میتونین از اونجا با خیال راحت خریدتون رو انجام بدین و مشاوره رایگان هم بگیرین.

مزایای پرده های مدرن

استفاده از پرده های مدرن نسبت به پرده های کلاسیک مزایای زیادی داره که از جمله اونها میشه به سهولت استفاده و کاربری راحت تر و همچنین طول عمر بیشتر و شستشوی راحت تر رو اشاره کرد. پرده های مدرن بخاطر وجود مکانیزم های مخصوص استفاده راحت تری دارن و در نتیجه شما راحت تر میتونین پرده رو جابجا کنین. علاوه بر این تولید صنعتی دوام و کیفیت بیشتری نسبت به پرده های سنتی که دوخته میشن دارن. در مورد شستشو هم چون اکثر پارچه های این پرده ها از مواد مخصوص با پوشش های مخصوصی تهیه میشن در مقابل جذب گرد و غبار به مراتب مقاومت بیشتری دارن و در نتیجه نیاز به شستشوی کمتری دارن. ولی در صورت نیاز به شستشو هم در منزل و با امکانات ابتدایی میشه اونها رو شست و مجدد نصب کرد.

مزایای پرده زبرا ساده

1- ست شدن با سایر لوازم و مبلمان

وقتی دارین خونه یا محل کارتون رو دیزاین میکنین و براش لوازم و مبلمان تهیه میکنین، قطعا یکی از دغدغه های اصلی شما ست کردن المان های مختلف دکوراسیون داخلی و مبلمان با همدیگه هست. اینکه همه چیز در کنار هم هارمونی خوبی داشته باشه و یک ایده طراحی جامع رو برسونه که همه تیکه ها با هم همخونی دارن و به تجسم اون ایده کمک میکنن خیلی مهمه. پرده ساده طبیعتا خیلی راحت تر از پرده های طرحدار با بقیه المان ها ست میشه و شما رو از دست ست کردن طرح ها و گل ها باهم خلاص میکنه.

پس برای اینکه راحت تر بتونی پرده رو با بقیه لوازم ست کنی، پرده زبرا ساده انتخاب کن!

2- دلبازتر شدن فضا

پرده معمولا سطح زیادی رو از دیوار ها پوشش میده و به همین دلیل تاثیر خیلی زیادی توی دکوراسیون و حال و هوای هر فضایی داره. حتما تجربه کردین که حتی اگه فقط پرده یه اتاق رو عوض کنین و بقیه لوازم دست نخوره، چه تغییر بزرگی توی اتاق احساس میشه. به همین خاطر هم حتی کوچکترین طرح و گل توی پرده تاثیر چند برابری داره و باعث میشه اون فضا شلوغ تر به نظر بیاد. با انتخاب پرده ساده به سرعت میتونین فضا رو تغییر بدین و حس دلبازتر شدن رو لمس کنین.

پس برای اینکه فضای دلبازتر و زیباتری داشته باشی، پرده زبرا ساده انتخاب کن!

3- ارزان تر بودن

معمولا یکی از علت های گران تر شدن پارچه ها نسبت به همدیگه، بافت های خاص و طرح ها و حتی گلدوزی های موجود توی پرده هاست. به این دلیل که خوب طبیعتا بافت این پرده ها دقت و حساسیت بالاتری داره و طبیعتا زمان بر و هزینه بر هست و باعث میشه قیمت پرده بالاتر بره. عموما زبراهای ساده قیمت پایینتری نسبت به سایر پرده های طرح دار دارن و از بابت هزینه هم براتون به صرفه تر میشه.

پس برای صرفه جویی حداکثری توی هزینه ها، پرده زبرا ساده انتخاب کن!

4- ظاهر مدرن

از قدیم هم گفتن سادگی همیشه مده! امروز طراحی های مدن به سمت مینیمال تر شدن رفتن و همه لوازم و مبلمان به سمت سادگی گرایش دارن. این ظاهر مدرن رو به راحتی میتونین با انتخاب پرده ساده به دست بیارین چون هم خود این پرده جزو انواع پرده مدرن هست و هم اینکه ساده بودنش به این قضیه کمک دوجندان میکنه. فرقی نمیکنه برای خونه میخواین یا محل کار، مهم اینه که اگه دوست دارین دکوراسیون فضاتون به روز و مدرن باشه باید به سمت سادگی قدم بردارین.

پس اگه میخوای دکوراسیون مدرن و جدید داشته باشی، پرده زبرا ساده رو حتما توی اولویت بذار!

5- انتخاب راحت تر سایر لوازم و مبلمان

ساده بودن پرده، حتی بهتون کمک میکنه تا سایر لوازم رو هم راحت تر بخرین. یا اگه خواستین در کنار این سادگی قسمت های کوچیکی رو هم گلدار انتخاب کنین بیشتر به چشم بیاد. یه پیشنهاد بهتون میکنیم که احتمالا بتونه خیلی توی خرید کمک تون کنه! یه قانونی توی خرید داشته باشین، سعی کنین تا حد ممکن لوازم و تیکه های بزرگ و تاثیرگذار رو ساده بخرین و طرح رو توی تیکه های کوچیک به فضاتون اضافه کنین.

پس برای اینکه خیالت از خرید بقیه لوازم و مبلمان راحت باشه، پرده زبرا ساده انتخاب کن!

خرید پرده زبرا ساده

برای خرید بهتون پیشنهاد میدیم تا وب سایت پرده پررنگ رو حتما ببینین و خریدتون رو از اونجا انجام بدین. این مجموعه سالهاست در زمینه انواع پرده های مدرن فعالیت داره و تنوع بسیار خوبی از مدلهای مختلف پرده زبرا ساده دارن. کیفیت کارهاشون درجه یکه و روی کارهاشون ۱۸ماه ضمانت دارن. قبل از خرید بهتون مشاوره کامل میدن تا بتونین بهترین خرید رو داشته باشین و اگه تهران هم ساکن باشین مشاوره حضوری در منزل هم دارن. یعنی کاتالوگ ها رو به منزلتون میارن تا بتونین راحت تر رنگ و مدل پرده رو با سایر لوازم و مبلمان ست کنین. همونجا هم بسته به اندازه ها و مدل انتخابی قیمت ساخت و نصب پرده رو بهتون اعلام میکنن. بهتون پیشنهاد میکنیم حتما از مشاوره شون استفاده کنین.