چوب لباسی ها انواع مختلفی دارد که افراد مختلف با توجه به سلیقه و نیاز خود نوع مناسب را برای خود خریداری می کنند. لباسهای مختلف هر کدام نیاز به جا لباسی مخصوص به خود را دارد. در کمد همه ما انواع و اقسام چوب ‌لباسی‌ها یافت می شود که یا خودمان آنها را خریداری کرده‌ایم یا هنگام خرید لباس، چوب ‌لباسی مخصوصش همراه آن بوده است.
 انواع کف پوش، برای راحتی پاهایتان و زیبایی دکوراسیون شما

موضوعی که اینجا مهم است این است که بیشتر ما ها وقتی در کمد را باز می کنیم تا لباس خود را آویزان کنیم بدون توجه به این تنوع و نوع و کاربرد هر کدام از این جا لباسی ها هر کدام که خالی باشد را برداشته و لباس خود را روی آن آویزان می کنیم. وقتی که میخواهیم بریم بیرون لباس خود را برداشته و نگاه میکنم. که چین دار شده است و یا سرشانه های آن بد فرم شده است. و دیگر مثل اول خود نمی باشد. مقصر اصلی خودمان هستیم زیرا انتخاب ما برای چوب ‌لباسی مناسب، درست نبوده است و ما به این موضع توجه نکرده ایم.

چوب لباسی

این مطلب را نیز از دست ندهید: پنجره upvc بهترین انتخاب برای خانه یا محل کار شما زیبایی ظاهری و کاربرد باهم

چوب لباسی چوبی دیواری

جا لباسی دیواری در فضاهایی همچون ورودی خانه ها در نظم دهی به لباس ها یا وسایل کوچکی که همراه دارید بسیار موثر است. لباس هایی همچون پالتو، کت، چادر، بارانی یا وسایلی همچون چتر و کیف که در هر بار بیرون رفتن باید در دسترس تان باشند.

همچنین در خانه هایی که کمد به اندازه کافی برای نظم دهی به لباس ها وجود ندارد می توان با نصب رخت آویز چوبی روی دیوار اتاق، لباس های اضافه را آن جا قرار داد. چوب کار چوبی به کمک چندین پیچ و مهره باید به دیوار متصل شود، دقت کنید که چوب لباسی به درستی به دیوار متصل شود.

زیرا ممکن است با قرار دادن لباس های بیشتر و سنگین شدن از جا کنده شود. امروزه جا لباسی چوبی نه تنها محلی برای قرار دادن لباس ها است بلکه طراحی های خلاقانه و بسیار منحصر به فرد آن ها باعث شده که جنبه تزییناتی نیز داشته باشند و در طراحی دکوراسیون منزل جایگاه ویژه ای پیدا کنند. این موضوع از چشم طراحان داخلی خانه ها نیز دور نمانده و محل مخصوصی برای رخت آویز در خانه در نظر می گیرند.

چوب لباسی3

چوب لباسی دو گیره مناسب

استفاده از چوب لباسی های معمولی برای آویزان کردن شال، دامن و یا شلوار می تواند به بافت آن ها آسیب وارد کند، یا باعث چروک شدن آن ها شود که به این علت؛ برای هربار استفاده مجبور به اتوی آن شویم که وارد شدن بی رویه ی حرارت به لباس ها بافت آن ها را ظریف و دچار آسیب می کند.

جا لباسی های دو گیره، بسیار در فروشگاه ها مورد استفاده واقع می شود تا اجناس به راحتی در رگال ها چیده شوند و به بازدید مشتری ها در آید.
این نوع از چوبکار ها برای: شال ها، دامن، روسری، شلوار ها و باقی لباس هایی که به گیره احتیاج دارند استفاده می شود.

چوب لباسی4

این مطلب را نیز از دست ندهید: انواع کف پوش، برای راحتی پاهایتان و زیبایی دکوراسیون شما

چوب لباسی پشت دری

یکی از گزینه های ایده آل که فقط  در اتاق خواب ها میتوانید نصب و استفاده کنید، چوب لباسی های پشت دری هستند. این جا لباسی ها با استفاده از یک قلاب، بالای درب اتاق خواب نصب میشوند و یک فضای ایده آل برای قرار دادن لباس هایتان تعبیه میکنند.
چوب لباسی های پشت دری، معمولا از جنس فلز و با ترکیباتی از پلاستیک و یا چوب ساخته میشوند.

چوب لباسی5

فلزی

جا لباسی های فلزی بسیار متفاوتند، زیرا معمولاً به صورت سفارشی ساخته می شوند و به عنوان یک شی هنری مورد استفاده قرار می گیرند. بسیاری از چوب لباسی های فلزی، آهنی یا مسی هستند.

و معمولاً بسیار ضخیم می باشند. چوب لباسی های مفتولی باعث می شوند تا لباس های سنگین کج نشوند و از شکل نیفتند، و مانع کش آمدن لباس های شما می گردند. برای اینکه بتوانید جا لباسی های فلزی مناسبی پیدا کنید فقط نباید به فروشگاه لوازم خانگی همیشگی بسنده کنید و شاید لازم باشد تا به چندین مغازه سر بزنید. خوشبختانه انواع مختلف چوب لباسی های فلزی متناسب برای هر نوع کمدی وجود دارد