امروزه، به دلیل وجود پارکت و کف پوش های چوبی، دیگر سرامیک های کف خیلی پرطرفدار نیستند. از طرفی هماهنگ شدن سرامیک و کاغذ دیواری یا رنگ دیوار ها به دلیل تنوع مدل های سرامیک کف پذیرایی، راحت است. اگر از سرامیک کف پذیرایی با کیفیت بالا استفاده شود. هیچ کف پوشی قادر به رقابت با آنها نخواهد بود. تفاوت های عمده مدل های سرامیک کف پذیرایی و سرامیک های دیواری در ابعاد و قیمت آنها است. برای شناخت سرامیک کف پذیرایی میتوانید از این مقاله استفاده نمایید.

سرامیک کف

مدل های سرامیک کف پذیرایی و قیمت آنها

 

قیمت مدل های سرامیک کف پذیرایی با توجه به ابعاد آن ها و درجه 1 یا بودن آنها بستگی دارد. همچنین نوع خاک بکار رفته در جنس سرامیک، نوع بسته بندی آن، نحوه پخت سرامیک، گالیبره و لیزری بودن آن، طرح های روی سرامیک و برجستگی های روی سرامیک و… است.

سرامیک برای کف پذیرایی

سرامیک کف پذیرایی و ویژگی های آن

 

سرامیک های بزرگ:استفاده از سرامیک های بزرگ میتواند باعث نو و تمیز بودن دائمی کف پذیرایی منزل شما باشد. از  سرامیک کف پذیرایی، این نمونه در خانه هایی با پذیرایی بزرگ کاربرد بیشتری دارد. از طرفی استفاده  این دسته سرامیک ها در خانه های کوچک میتواند تاثیر بسیار مثبتی داشته باشد. و همچنین استفاده از این سرامیک ها قابلیت انتخاب رنگ دلخواه را دارد. بنابراین اگر قصد دارید خانه شما، همیشه شیک و درخشان دیده شود. میتوانید از این سرامیک ها در کف پذیرایی استفاده کنید.

سرامیک برای کف پذیرایی

براق و درخشان بودن سرامیک های کف پذیرایی

 

کاشی سرامیک: استفاده از این دسته از سرامیک ها، باید با دقت انتخاب شود. استفاده از کاشی سرامیک های بی کیفیت موجب کثیف نشان دادن دائمی منزل شما میشود. از مدل های سرامیک کف پذیرایی، این نوع سرامیک بیشترین استفاده را در منازل دارد. این مدل از سرامیک ها تقریبا از ابتدایی ترین مراحل دکوراسیون داخلی، در کف پذیرایی ها استفاده میشود. در منازلی با پذیرایی کوچک میتوانید، از این سرامیک ها استفاده کنید. همچنین به راحتی میتوانید از رنگ مناسب آن در کف پذیرایی استفاده کنید.

سرامیک کف پذیرایی

سرامیک با رگه های طبیعی از سنگ ها

 

سرامیک های ترکیبی : استفاده از این دسته از  سرامیک کف پذیرایی، میتواند در قسمت ورودی منزل به طور اختصاصی انجام شود. این امر میتواند تمام پذیرایی خانه شما را، تحت تاثیر زیادی  قرار دهد.

اگر قصد استفاده از سرامیک های بزرگ مربعی را دارید. چیدمان منظم آنها بسیار شیک و دارای زیبایی بصری ویژه ای است. اما اگر قصد استفاده از سرامیک های بزرگ مستطیلی را دارید. بهتر است آنها را به صورت مورب کار کنید. به این دلیل که باعث ایجاد راحتی و صمیمیت بیشتر در فضا میشود. همچنین میتواند به زیبایی کف پذیرایی خانه، بسیار کمک کند.

مدل های سرامیک کف پذیرایی در انواع دیگری نیز وجود دارد. مانند سرامیک هایی با طرح های برجسته، سرامیک های طرح دار، سرامیک های شطرنجی، سرامیک هایی با طرح طبیعی سنگ ها و…

سرامیک کف پذیرایی

سرامیک کف پذیرایی و مزایای آن

 

استفاده از سرامیک کف خانه، میتواند فضای منزل شما را بزرگتر جلوه دهد.

از طرفی استفاده از سرامیک های بزرگ در خانه های کوچک میتواند، آنها را تمیز و مرتب نشان دهد و همچنین طول خانه را بیشتر نشان دهد.

استفاده از سرامیک های بزرگ رگه های طبیعی سنگ را براحتی نشان میدهد. به همین دلیل زیبایی طبیعی به خانه میبخشد.

از طرفی وجود ابعاد مربع و مستطیل منظم در کف پذیرایی، خانه شما را بسیار شیک و مدرن نشان میدهد.

استفاده از سرامیک های متفاوت با سرامیک کف پذیرایی در ورودی خانه، میتواند حالتی دعوت کنندگی در ورودی خانه شما، به وجود بی آورد.

سرامیک کف پذیرایی

برای دکوراسیون های مدرن، یکی از بهترین انتخابات کف استفاده از سرامیک است. زیرا در این سبک دکوراسیون، براق و درخشان بودن سطح اهمیت بسیار بالایی دارد. و سرامیک ها در کمال سادگی این ویژگی ها را به وجود می آورند.