یکی از مهمترین بخش های خانه راهرو است. زیرا اگر بخواهید به هرکدام از اتاق های خانه بروید مجبورید از راهرو عبور کنید. و در نتیجه دیزاین راهرو را نباید فراموش کنید.در این مقاله از ایده چین قصد داریم درباره دکوراسیون راهرو باریک منزلتان صحبت کنیم. با ما همراه باشید.

راهرو باریک خانه

لوازم راهرو باریک را با هدف انتخاب کنید

اگر فضای راهرو کافی است،می توانید در آن قفسه های باز بگذاریدو یا از کنسول استفاده کنید و این فضای خانه را مدیریت کنید. اینکار باعث می شود از راهرو بیشترین استفاده را ببرید.

شما حتی می توانید از کمد های داخل راهرو استفاده کنید یا یک طرف راهرو را به کمد دیواری تبدیل کنید. به شدت در فضای راهرو باریک شما صرفه جویی می شود و همچنین یک استفاده مفید از آن خواهید داشت.

کتابخانه هم ایده خوبی است

شما می توانید فضای راهرو را به محلی برای قرار دادن کتاب تبدیل کنید.

راهرو باریک خانه

آینه

بهترین کار برای استفاده کاربردی و بزرگ نشان دادن راهرو باریک استفاده از یک آینه پهن و بزرگ است. میتوانید یک طرف راهرو را یک آینه بزرگ نصب کنید و طرف دیگر قاب عکس یا تابلو های شیک بگذارید و راهرو را به شدت جذاب کنید.

دیوار کوب را فراموش نکنید

دیوار کوب هم فضا را جذابتر می کند و هم از دیوارها محافظت می کند.

لوستر های فانتزی برای راهرو باریک شما

استفاده از لوستر در راهرو، فضا را کلاسیک تر و باکلاس تر نشان می دهد. لوستر های دیواری برای راهرو باریک و لوستر های سقفی برای راهرو پهن تر مناسب خواهند بود.

راهرو

راهرو را به گالری تبدیل کنید

شما می توانید در دو طرف راهرو قاب عکس بزنید و البته این کار برای راهروهایی است که کمی پهن تر هستند و آن ها را شبیه به گالری می کند.

شخصی سازی کنید

شما می توانید در انتهای راهرو، یک طرح کاملا شخصی برای خود داشته باشید و یا قاب عکس های خانوادگی را قرار دهید. و یک مکان دنج مخصوص خودتان داشته باشید.

نورپردازی راهرو باریک مهم است

نورپردازی مناسب و نور بیشتر باعث پهن تر دیده شدن راهرو می شود.

استفاده از اکسسوری ها

اکسسوری هایی مثل شمعدان های کوچک بسیار مناسب هستند. یک فضای رمانتیک و معنوی ایجاد می کنند.

فضای بیرون را به راهرو باریک خانه دعوت کنید

اگر راهرو به حیاط چسبیده باشد. می توانید یکی از دیوار ها را بردارید و به جای آن شیشه بگذارید. با ان کار نور طبیعی را هم به خانه خود دعوت کرده اید. خانه هم به شدت دلباز می شود.

رنگ های خنثی

شما می توانید از دکوراسیون مینیمال برای پهن نشان دادن راهرو باریک خانه استفاده کنیدو به جای اینکه راهرو را خیلی شلوغ کنید از لوازم ساده ، منظم و متوالی و همچنین رنگ های خنثی استفاده کنید.

راهرو

کمی هم متفاوت باشید

لازم نیست که همیشه معمولی عمل کنید. و شبیه بقیه باشید. شما می توانید این قسمت خانه را متفاوت از دیگر قسمت های خانه بچینید و یک طراحی منحصر به فرد داشته باشید. به یاد داشته باشید که این خانه،خانه شماست و هرچه شما بخواهید می توانید انجام دهید. کافیست شجاعت اینکار را داشته باشید.